Korduma kippuvad küsimused

Kui suure summa saan laenata?
Esmakordselt meie teenust kasutades saad laenata kuni 500 €. Korduvklientidele võimaldame laenuna kuni 2 000 €. Positiivse laenuotsusega klientidele on meie teenuse puhul ette nähtud kohene laenu piirmäär ehk limiit. See määrab summa, mida mugavalt ja koheselt taotleda saad. Loe selle kohta lähemalt allpool laenulimiidi selgitusest.
Millal saan laenu taotleda?
Laenutaotlust saab esitada ööpäevaringselt. Laenutaotlusi vaadatakse läbi meie lahtioleku aegadel E-P 9:00-21:00.
Millised tingimused peavad olema täidetud laenu saamiseks?
Laenu saavad taotleda vähemalt 18 aastased Eesti Vabariigi kodanikud või alalist elamisluba omavad teise riigi kodanikud. Laenutaotlejal ei tohi olla aktiivseid võlgnevusi Krediidiinfos.
Vormistades laenutaotlust esmakordselt, pead veel allkirjastama ka isikutuvastusankeedi SMS Laenu ID-punktis – kas Eesti Posti kontorites või SMS Laen ASi esinduses.
Mida pean tegema laenu saamiseks?
Laenu saamiseks pead omama registreeritud kasutajakontot meie veebilehel www.smslaen.ee. Registreerimise toiming on meie veebilehel põimitud esmakordse laenutaotluse vormistamisega, mis kõik kokku ei kesta kauem kui 10 minutit. Esmakordselt laenutaotlust vormistades pead veel allkirjastama ka isikutuvastusankeedi SMS Laenu ID-punktis – kas Eesti Posti kontorites või Creditstar Estonia ASi (endine ärinimi SMS Laen AS) esinduses.
Kui juba omad kasutajakontot ja oled meie teenust varem kasutanud, siis pead lihtsalt täitma laenutaotluse. Näiteks valides endale sobiva laenusumma ja perioodi kohe meie veebi esilehelt. Edasine protsess võtab aega vaid mõned minutid.
Mis on isikutuvastus ja milleks seda vaja läheb?
Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud "Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse" nõuetest, peavad kõik esmakordse laenutaotluse vormistajad ennast meie esinduses või ID-punktis ühekordselt identifitseerima.
Mis on ID-punktid?
ID-punktid on Eesti Posti kontorid ja Creditstar Estonia AS (endine ärinimi SMS Laen AS) esindused, kus esmakordsed kliendid saavad enda isikut tuvastada. Isikutuvastus ankeedi allkirjastamine on kohustuslik toiming esmakordse laenutaotluse vormistamiseks. Meie ID-punktid asuvad enam kui viiekümnes asukohas üle Eesti.
Kuidas on kaitstud minu isikuandmed?
Klientide isikuandmete käitlemisel järgime alati kõiki seadusi ja kõige kõrgemaid turvalisuse nõudeid. Selleks puhuks on meil kasutuses maailmatasemel tehnoloogiad ja IT-lahendused. Vastavalt andmekaitse seaduses sätestatud nõuetele ei väljasta Creditstar Estonia AS (endine ärinimi SMS Laen AS) oma klientide andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas ka sugulastele ja lähedastele.
Kas pettur saab kasutada minu pangakontot ja ilma minu teadmata võtta SMS Laenu?
Meie kliendid peavad ennast ID-punktis tuvastama ning alles siis on võimalik sõlmida laenuleping. Sel viisil välistatakse võimalus, et laenatud või varastatud kontoandmetega laen võetakse, mille tagasimakse pettuse ohvri kanda jääks. Kui varastatud või laenatud isikutunnistusega ei avata pangakontot Eesti pankades, ei ole võimalik ka meie teenust kasutades laenu saada.
Millal laekub raha minu arvele?
Creditstar Estonia AS'il (endine ärinimi SMS Laen AS) on arvelduskontod kõikides tuntumates Eestis tegutsevates pankades ja seega kantakse peale positiivset laenuotsust rahasumma Sinu arvelduskontole suure tõenäosusega pangasisese maksena. See laekumine ei võta üldjuhul kauem kui 15 minutit, kuid võib siiski sõltuda erinevates pankades kehtivatest tingimustest.
Mis on laenulimiit ja kui suur see olla saab?
Positiivse laenuotsusega klientidele on meie teenuse puhul ette nähtud kohene laenu piirmäär ehk suurim summa, mida mugavalt laenuna taotleda saad. See on laenulimiit.
Esmakordsetele klientide on laenulimiidiks 500€. Võetud laenu korrapärane tagastamine tõstab aja jooksul Sinu kliendistaatust ja Sulle eraldatud laenulimiit sõltubki sellest. Aga saad ka ise avaldada soovi limiid tõstmiseks, kui see ei ole veel saavutanud kõige kõrgema summa taset. See on meie teenuse puhul 2 000 €.
Miks minu laenutaotlust ei aktsepteeritud, olgugi et mulle on avatud laenulimiit?
Laenulimiidi avamine tähendab, et oled täitnud eeltingimused Sulle avatud laenulimiidi raames laenu saamiseks. Siiski teostame iga laenutaotluse puhul eraldi maksevõimekuse kontrolli, mille hulgas on näiteks Krediidiinfo võlgnevuste päring. Kui me ei aktsepteerinud Sinu laenutaotlust, siis see tähendab, et kahjuks ei vastanud Sa hetkel meie laenuväljastamise põhimõtetele. Saad sellises olukorras lisainfot, kui võtad ühendust meie klienditeenindusega.
Kuidas mõjutavad korrapäraselt tasutud osamaksed laenulimiidi jooksvat saldot?
Sinu kasutatud laenulimiit taastub alles siis, kui oled täielikult ära tasunud oma kehtiva kohustuse. See siis tähendab kas a) laenu, mille võtsid eelnevat laenukohustust omamata või b) suurendatud laenu, kui selle jaoks taotluse vormistasid.
Kuniks Sul on veel kehtimas võetud laenu maksegraafik, saad Sa lisasummasid taotleda sellises mahus nagu Sul kasutamata laenulimiiti veel parajasti eksisteerib. Täpset summat, mida maksimaalselt saad juurde taotleda, näed alati siis, kui logid www.smslaen.ee lehele sisse oma kasutajakonto andmetega.
Tutvustate võimalust laenu suurendada. Kuidas see toimib?
Saad laenu suurendada Sulle eraldatud laenulimiidi raames ja selle kasutamata osalt. Täpset summat, mida maksimaalselt saad juurde taotleda, näed alati siis, kui logid www.smslaen.ee lehele sisse oma kasutajakonto andmetega.
Toimingu käigus valid oma aktiivsele laenule sobiva lisasumma ja laenuperioodi pikkuse, mis hakkab kehtima suurendatud laenule. Laenu suurendamiseks pead esmalt ära tasuma oma aktiivse laenu jooksva tasu.
Laenu suurendades pean tasuma aktiivse laenu jooksva tasu. Mis summa see on?
See on tasu Sinu laenu eelmisest osamaksest laenu suurendamise kuupäevani. Või juhul kui Sul osamakse tähtaegasid pole esinenud, siis laenu võtmise kuupäevast selle kuupäevani, kui laenu suurendad. Näiteks, kui soovid suurendada oma laenu 5 päeva pärast 2. tasutud osamakset, on Sul toimingu käigus vaja tasuda nende 5 päeva eest, mis on möödunud eelmisest osamaksest suurendamise toiminguni.
Mul on kasutamata laenulimiidi jääk, aga miks ma ei saa esitada taotlust laenusumma suurendamiseks?
Laenu suurendamise minimaalne summa on 50 €. Seega kui Sinu laenulimiidi saadaval osa on väiksem kui 50 €, pole Sul kasutamata limiidi raames paraku võimalik laenusumma suurendamise taotlust esitada.
Soovin laenu tagasi maksta oma maksegraafikust kiiremini. Kas see muudab minu jaoks midagi?
Jah – kui leiad, et saad summa algsest laenutähtajast kiiremini tagasi maksta, on tulemuseks ka väiksem laenu kasutamise tasu. Meie teenuse puhul maksad intressi ainult nende päevade eest, kui laenusumma on Sinu valduses. Lihtsalt kooskõlasta ennetähtaegse tagasimakse soov meie klienditeenindusega.
Kuidas saan laenu pikendada?
Sul on oma aktiivset laenu võimalik pikendada 15 või 30 päeva võrra, logides sisse www.smslaen.ee lehele oma kasutajakonto andmetega. Toimingu korral pikeneb järgmise osamakse tähtaeg ja sellega koos nihkuvad edasi ka kõik järgmised osamaksed ja laenu lõpptähtaeg. Toimingu kinnitamiseks pead ära tasuma pikendamistasu.
Kus ma näen andmeid laenu tagasimaksete teostamiseks?
Laenu tagasimakseid saad teostada saldoseisu ülevaate alusel, mille saadame Sulle iga makse eel Sinu registreeritud e-posti aadressile. Teise lahendusena saad maksta pangalingi vahendusel kohe otse www.smslaen.ee lehelt. Leiad täpsema info, kui logid sisse oma kasutajakonto andmetega. Et tagasimaksed jõuaksid kindlasti ja kiiresti meieni, märgi maksekorraldusel ka õige viitenumber!
Mida teha, kui ma ei saa laenu tagastada?
Kui Sul ei ole võimalik tagastada oma kohustusi õigeaegselt, võta palun kindlasti ühendust meie klienditeenindusega numbril 1 715.
Olen laenu tasunud, kuid sain teatise, et olen võlgu. Miks nii?
Täname, et tasusid oma võlgnevuse! Siiski võib meie andmebaasides tekkida võlgnevust väljendav olek, kui oled makse sooritamisel teinud näiteks vea viitenumbri sisestamisel. Või siis oled teinud tasumise hiljem kui oli Su maksetähtaeg. Sellises olukorras jooksvate küsimuste korral võta ühendust meie klienditeenindusega.
Kas kiirlaenu võtmine teeb hiljem pangast laenu võtmise keeruliseks või isegi võimatuks?
Panga laenutaotluse tagasilükkamise põhjuseks ei tohiks olla varem võetud kiirlaen, sest tegemist on ikkagi üldlevinud laenuliigiga. Kui isikul pole finantsasutuste ees kohustusi, siis ei teki ka laenutoodete taotlemisel probleeme. Juhul, kui ikkagi saad eitava vastuse ja seal on viidatud Creditstar Estonia AS'i (endine ärinimi SMS Laen AS), siis soovitame pöörduda meie klienditeeninduse poole. Väljastame omalt poolt otse pangale laenuinfo, mis peaks sobima pangast võetava uue laenutaotluse rahuldamiseks. Alati soovitame negatiivse vastuse korral küsida pangalt põhjuseid ja võimalust selgitada SMS Laenu kasutuse tagamaid.
×